Tuesday, April 12, 2011

Recept Kort

Hej på er alla glada :) Hoppas att ni fått en bra start på dagen. Tänkte att det var dax att fixa fram ett recept kort med recept på Mockamuffinsen från kundkvällen vi hade för ett tag sen. Hade nästan glömt att jag har lovat att lägga upp det. Kom att tänka på det nu till kaffet. (-mm vad gott det skulle vara med en mockamuffins nu..) haha.. mitt sockerberoende gjorde mig påmind. Ni som har smakat vet ju att dom är hur goda som helst. Ni som inte har prövat, gör det. Dom är perfekta till kaffet. Dock är dom ganska mättande så jag brukar göra dom till mini muffins istället för stora. Och då kan man ju faktiskt ta två.

Om ni inte får till mockakrämen så tillsätt mer florsocker om den är lös i konsistensen, eller tillsätt lite mer kaffe om den är för hård. 

Receptet hittade jag på tasteline för ett tag sen. 



Klicka på bilden för att få den större.
- Enjoy!
Originalet gjort av:
Recept: Linnéa Seidel
Foto: Katja Kristoferson

No comments:

Post a Comment